Тракат биели. Предложения за ремонт и евентуално цени за труд и какви части ще ми трябват, като същите от Т&Н са ми с пълна отстъпка
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на Алфа156 1.8TS
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от CECY 156 Покажи съобщениеПРИ МЕН СЕ ПОУЧИ СЛЕД СМЯНА НА МАСЛО
ВАЗМОЖНО ЛИ Е ДА САМ ПОПАДНАЛ НА ДЕФЕКТЕН МАСЛЕН ФИЛТЕРAlfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от CECY 156 Покажи съобщениеПРИ МЕН СЕ ПОУЧИ СЛЕД СМЯНА НА МАСЛО
ВАЗМОЖНО ЛИ Е ДА САМ ПОПАДНАЛ НА ДЕФЕКТЕН МАСЛЕН ФИЛТЕРЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Колеги ако ви интересува имам Бутала и коляnов вал от 1,8 TS .
Цените на биелите на старо е около 30-40лв на бройка лагерите биелни и основни на Глико примерно са към 100лв шлайфа на вала според зависи ама мисля че беше около 100лв а втора употреба колянов вал е от 350 до 800лв. А като се отваря двигателя е грехота да не се пуснат едни сегменти 150-200лв гарнитура глава 50лв и ако си решил да караш колата едно челосване на глава напасване клапани нови гумички още около 120лв масло антифриз маслен филтър и труд за всичко това при всички положения ще е над 400лв но точно колко майсторите да кажат156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65Що се мръщиш като ще стане интересна тема?Е сега ще те изложа!!
Този човек ми е приятел! Познава ме се от доста години и му бях казал че при купуване на Алфа задължително държа аз да я прегледам! Звъни човека и казва взимам една,страшна е,работи добре,а има и регистрация!! Няма да я гледаш,взимам я!! Слушам и не вярвам! След 3дни идва да я видя,и кво чувам аз! Мотор за голям основен ремонт,пред излизане на биела. Че колата е гласена за продажба е ясно,за това може би и продавача се е дърпал от ефентоален преглед от майстор. Е за това съм намръщен!!
RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
0899832271 Сашо
Comment
-
Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщениеЕ сега ще те изложа!!
Този човек ми е приятел! Познава ме се от доста години и му бях казал че при купуване на Алфа задължително държа аз да я прегледам! Звъни човека и казва взимам една,страшна е,работи добре,а има и регистрация!! Няма да я гледаш,взимам я!! Слушам и не вярвам! След 3дни идва да я видя,и кво чувам аз! Мотор за голям основен ремонт,пред излизане на биела. Че колата е гласена за продажба е ясно,за това може би и продавача се е дърпал от ефентоален преглед от майстор. Е за това съм намръщен!!
А колкото до колата наистина всичко и е сменено, с пълна застраховка до 12.2009 и т.н.
А за това че дрънчи съм виновен аз ама не си признах - сбърках оборотомера на 156 със този на 33Q4 и я вкарах на втора в червената зона доста яко. Затова сега и си плащам
Но поне след Сашо ще имам перфектна и напълно обслужена кола. И честит рожден ден Кума Лисо!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение......
А за това че дрънчи съм виновен аз ама не си признах - сбърках оборотомера на 156 със този на 33Q4 и я вкарах на втора в червената зона доста яко. Затова сега и си плащам.....
Яко,яко,колко яко да си я вкарал....до 7200 и е изключила.Освен ако не е с "чип".
Направи си ремонта при Сашо и си я карай смело после.
Успех.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениескоростомера показваше нещо от сорта на 245. гпс-а не видях какво показваше (нямах време да гледам много много). Може да не съм ударил прекъсвач в такъв случай а нещо друго да е станало. Усетих да прилашка нещо (хм.. може от пътната настилка да е било) върнах газта и тогава видях, че съм бил на над 7000 защото оборотомера в момента в който видях беше на 7000. Иначе ограничителя е на 7680.
Абе скоро ше пътувам за Варна. На магистрала ще има пвече време да гледам. Тогава ще тествам пак.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеАз мога да ти кажа какво е станало каквото става и на 4-та с обороти над 7200 когато задържиш(специално моята прави почти 200 по километраж и спира просто спира забива муцуна включвам 5-та и тръгва наново) просто забива свършва горивото ей това най вероятно е станало аз съм пробвал няколко пъти и това не е прекъсвач просто няма гориво явно иска по голяма помпа или и наз не знам може по големи дюзи знам ли какво става а иначе въпреки приказките и опитите които съм правил нали се сещаш че тези обороти са пагубни за двигателя 7000 няколко минути и то с селения 20К направи си съкратил живота на мотора на половина и после пушила от капака на клапаните ами как мислиш дали няма да пуше а.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko IvanovЕее..сега остава и някой да ти го опише...
По-добре да не ти се налага да ги чуваш.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment